[Deputación Provincial de Pontevedra / Diputación Provincial de Pontevedra]
SÁBADO, 16 DE DECEMBRO DE 2017 Páxina de inicio Mapa de contidos Directorio de contacto Directorio telefónico Axudas á navegación
   Está en » depontevedra.es » ..... » Patrimonio Documental » Guía do Patrimonio Documental da Provincia de Pontevedra » Arquivos dos Xulgados de Paz
Páxina Principal
Patrimonio Documental
Guía do Patrimonio
Documental da Provincia
de Pontevedra
Arquivo Deputación Provincial
Arquivo Histórico Provincial
Arquivos municipais
Arquivos das Entidades Locais Menores
Arquivo da Mancomunidade do Salnés
Arquivos dos Xulgados de Paz
Arquivos Capitular e Histórico Diocesano de Tui
Arquivo da Autoridade Portuaria
de Marín e Ría de Pontevedra
Coleccións documentais do Museo de Pontevedra
Fondo Cárcere Partido Xudicial de Tui
Coleccións documentais da Fundación Penzol
Arquivo do Instituto de Pontevedra
Sánchez Cantón
Arquivos das Irmandades e Cámaras Agrarias

Portada | Páxina Anterior | Páxina Seguinte
GUÍA DO PATRIMONIO DOCUMENTAL DA PROVINCIA DE PONTEVEDRA 

ARQUIVOS DOS XULGADOS DE PAZ

Dentro das actividades que desenvolveu o Servizo Técnico do Patrimonio Documental desta Deputación, na procura de conservar, organizar, usar e difundir o patrimonio documental da provincia, insírese unha actuación específica para a organización e descrición da documentación conservada nos distintos xulgados de paz e desta provincia, agás a de Mos, Sanxenxo, A Illa de Arousa e Forcarei, por diferentes motivos.

Esta programación específica xorde en 1995, atendendo á realidade documental que presentaban e a proposta dos propios xulgados e do seu persoal, xa que en moitos casos comparten locais cos propios concellos, principais receptores destas actuacións. Sería nos anos 2002 e 2003 cando se desenvolve unha xeneralizada actuación para organizar a totalidade dos arquivos dos xulgados de paz da provincia.

En xeral supuxo a mellora dos equipamentos e das condicións de conservación, o que implicou a subvención dos materiais necesarios (estantes, carpetas, fichas, ficheiros...) habida conta da precariedade económica na que subsisten estes órganos xudiciais.

Para o manexo desta documentación, tanto pola propia administración xudicial coma polos cidadáns e investigadores, coas debidas salvidades legais, dotouse a cada un deles dun conxunto de instrumentos de descrición: cadro de clasificación, cos datos xenéricos específicos de cada arquivo; inventario somero, que recolle o contido de cada serie a nivel de unidade de instalación; e inventario detallado a nivel de expediente, nalgunhas series, e de períodos cronolóxicos anuais na súa meirande parte.


Portada | Páxina Anterior | Páxina Seguinte

INICIO | VOLVER ARRIBA Última modificación 18/02/2005 13:01
Copyright © 2002-2017, Deputación de Pontevedra. Reservados todos os dereitos. | Aviso Legal
Pazo Deputación Provincial. Avda. Montero Ríos, s/n. - 36071 Pontevedra ES
Teléfono: +34 986 804100 - Fax: +34 986 804124
http://www.depontevedra.es/